زیر گنبد کبود

زیر گنبد کبود

یکی بود، یکی نبود. زیر گنبد کبود غیر از خدا هیچ کس نبود. یه مامانی بود که دو تا پسر داشت. یوسف و یحیا ...

پیوندهای روزانه

یک اتاق پُر از تو!

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۵۶ ب.ظ

 

کم کم از انتزاع بیرون می‌آیی. وقتی یکی از دو اتاق کوچک خانه مال تو می‌شود.

وقتی تخت و کمد و کتابخانه‌ات را سرهم می‌کنند و می‌گویند مبارک است! بفرمایید تحویل بگیرید.

وقتی همه لباس‌هایت آویزان جالباسی‌های خرسی رنگی می‌شوند و همه کتاب‌هایت قطار می‌شوند پشت سر هم.

و پازل‌های چوبی بعد این سال‌ها جای درست خودشان می‌نشینند و فرشته‌ها بالای تختت به پرواز در می‌آیند.

هر تکه این‌ها روزگاری به شادی انتخاب شده‌ا‌‌ند. روزهایی که اصلاً قرار به آمدنت نبوده. فکرت اما بوده، و خیالت.  

و فکر می‌کنم برای هر زوجی چنین باید باشد. حتی وقتی تازه به‌هم رسیده‌اند نمی‌توانند بی‌خیال فرزندی که روزگاری به امید خدا قسمتشان می‌شود شوند.

این است که اگر چیز قشنگی ببینند، می‌خرند. کتاب، عروسک، لباس ... .

و این یعنی زندگی دو نفره هم از آن اول امید به رشد دارد.
رسیدن به یک رابطه کامل‌تر. بالا رفتن از پله‌های زندگی به علم سخت شدنش
حتی.

و ما دو تا انگار همیشه منتظر تو بوده‌ایم پسرم!

 

 

۹۲/۰۶/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
فاطمه جناب اصفهانی

نظرات  (۱۰)

مبارکِ مبارکش باشه
شما مشهدی هشتی؟؟!!
پاسخ:
خیر.تهران
من هم به شدت منتظرم زودتر تخت و کمدش رو بیارن. شاید اونجوری آدم بیشتر بودنش رو حس میکنه. ایشالا به شادی و سلامتی استفاده کنه
فاطمه جان میخوام توصیه ای رو که دکتر من تو ماه آخر بهم کرد و من انجام دادم و اثرش رو دیدم بهت بگم، یه جورایی فکر میکنم باید برای شکرش به هر زن بارداری میرسم بگم:برای جلوگیری از زردی بچه ماه آخر مادر تا میتونه از خوردن گرمیجات پرهیز کنه و در حد اعتدال عرق کاسنی و خاکشیر و خوراکیهایی با طبع خنک بخوره.برای پر وزن شدن جنین پروتئین خیلی کوثره ولی هیچ چی مثل سفیده تخم مرغ نیست خوردن روزی 4-5 تا سفیده تخم مرغ بی ضرره ولی زرده فقط یکی.من اینها رو مراعات کردم و پسرم حدود 4 کیلو وزن داشت و زردی هم نگرفت.خیلی ها از اطرافیانم ه مراعات کردن نتیجه گرفتن.موفق و سلامت باشی
۱۸ شهریور ۹۲ ، ۰۷:۲۰ پخموله بانو
من هم چیدم وسایل دخترم رو...
ما هم مشتاق دیدن پسرک شدیم چه برسه به شما !
آنشرلی: ماریلا نصف لذت هرچیز انتظاری است که برایش  می کشی!... ممکن است خیلی چیزها را به دست نیاوری اما می توانی از انتظار کشیدن برایشان لذت ببری! خانم لیند می گوید که آدم خوشبخت کسی است که انتظار هیچ چیز را نمی کشد چون در این صورت هرگز ناامید نمی شود. اما به نظر من انتظار نکشیدن بدتر از ناامید شدن است! "و این یعنی زندگی دو نفره هم از آن اول امید به رشد دارد..."
خوشا به این رویای شیرین که به زودی به لبخند و شادی خواهیم شنیدش :) خدا حفظش کنه به سلامتی و شادی و ارامش .....
۱۷ شهریور ۹۲ ، ۰۵:۰۲ برده ولی آزاد
چنان درگیر چاله های پشت سر بودم که چاه پیش رو را ندیدم تو که باشی سال ها یک فصلن نه خزان دلتنگی،نه سوز دل سردی،نه آتش بی مهری همه روزها با تو بهار عاشقیستـــــــــــ* خوشا آنانکه با گذر عمر پیر و با کهنه شدن عشق جوان می شوند. تو که باشی سال ها یک فصلن نه خزان دلتنگی،نه سوز دل سردی،نه آتش بی مهری همه روزها با تو بهار عاشقیستـــــــــــ* تقدیم شما از هر آنچه نیکی ست.متشکرم از حضورتون عزیز
راستی به ما هم میگید اسم این مشهدی مستطاب عزیز ما چی هست؟
پاسخ:
انشاالله به وقت آمدنش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی