زیر گنبد کبود

زیر گنبد کبود

یکی بود، یکی نبود. زیر گنبد کبود غیر از خدا هیچ کس نبود. یه مامانی بود که دو تا پسر داشت. یوسف و یحیا ...

پیوندهای روزانه

برگ افرا در باغ رویا

يكشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۵۳ ق.ظ
بلاگ مستطاب زندگی - برگ افرا در باغ رویا

میتوان هیچ قلهای را فتح نکرد اما پیروز از کوه پایین آمد.

میتوان در یک روز ابری از گلابدره بالا رفت اما گرم شد.

هیچ چیز مانع کوه رفتن اینهمه سال من نبود جز خودم!

و همانقدر که گلابدره دست نخورده باقی مانده بود من عوض شده بودم.

و آنقدر نشستن روی آن قالیچه کهنهی زیبا میان برگهای زرد گردو و املت دایی را خوردن و بعدش چای سبز و لیمو نوشیدن کنار آن آتشی که کسی برافروخته بود بهمان مزه داد که ترسیدیم از این بالاتر رفتن راه آمده را خراب کند.

از کوه پایین آمدهام اما یک کسی توی دلم میگوید طلسم را شکستی دختر! کوه رفتنهایت بیش باد!

تا روزی که بتوانیم دست پسر را هم بگیریم و بالا ببریم.

پ.ن. اگر تماشای فیلمهای خوب حالتان را خوبتر میکند پیشنهاد میکنم:

omarساخته هانی ابو اسد                                 اینجابیشتر بخوانید.

Like father,like sonساخته هیروکازو             اینجابیشتر بخوانید.

پ.ن. چای سبز لیمو توئیننگز!

دوستانم!

  1. اگر خواهان گفتگو هستید و یا سوالی دارید لطفا آدرس ایمیل و یا وبلاگ خود را در کامنت بگذارید.

  2. مختارم پیامهایی را بازنشر دهم که با نظر من مغایرتی نداشته باشند که اینجا خانه من است.

  3. سپاس از اینکه مرا لایق نظرات خود میدانید.

 

۹۳/۰۸/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
فاطمه جناب اصفهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی